[Educaciolliure] Salutacions

WAKANDAJUDI en ole.com WAKANDAJUDI en ole.com
Mar Feb 13 17:46:07 CET 2007

Hola a tots i totes,

Soc la Judith i visc per la província de Girona...fa temps que treballo com a educadora social i vull deixar la feina ja que no va amb la meva manera de fer...

Estic interessada en lo de l'escola lliure...vull saber com participar i poder treballar...

Necessito un canvi urgent ja que m'agradaria envoltar-me de persones amb la mateixa energia que jo...

No m'inporta el lloc..estic disposada a desplaçar-me tant per dintre com per fora de Catalunya..

Si hi ha mes persones en la mateixa situació també estaria bé poder posar-nos en contacte.

Gracies i petonets

Judith Soler

Ahora también puedes acceder a tu correo Terra desde el móvil.

Infórmate en www.terra.es/correo.