[Educaciolliure] proposta de participació seminari aprofundiment 21 de febrer

xavi rodriguez i grau acustikos en hotmail.com
Mar Feb 13 13:53:54 CET 2007

Hola a tots/es!
Com a membre de la llista de distribució vull agraïr tota la feina que esteu
fent. Molts cops no ens arriba i no som conscients del volum de tasques que
es desenvolupen.
D'altra banda havent lleguit el document de treball de l'assemblea que vareu
realitzar el passat divendres he escrit un text per si us interessa a
vosaltres i a la resta de la gent de la xarxa. Penso que pot ajudar al debat
i per això m'agradaria participar.Estem en contacte.
Una abraçada a tothom

Xavier Rodríguez i Grau
Codirector Solucions Sistèmiques.
Carrer Fabra i Puig 45 atic 2ª