[Educaciolliure] TALLER CLOWN ALE

eGEM eJEM egemejem en yahoo.es
Lun Feb 12 19:08:45 CET 2007

Hola a tots!

  Us convido al pròxim taller de clown que es farà aquest divendres 16 FEBRER  a les 12h al CENTRE CIVIC DEL BESSÓS.

  Dirigit a pares, mares, nens i nenes que volen caure, constipar-se, trepitjar una pell de plàtan...o un clau, disfraçar-se, ballar, adormir-se, riure i perdre´s en un mòn imaginari.

  Material necessari: un somriure disponible i el pallasso que porteu dins.

  Gratuit.

  PD. Degut a que no m'he pogut posar en contacte amb vosaltres abans i que no sé si la data us va bé o si voleu fer un canvi de hora o de dia, agrariria que em confirmessiu l´assistencia per telefon: 699386058 o 972871745.

  Pets i rots.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com