[Educaciolliure] projecte educatiu sud-amèrica...

Empez, Nuria Empez en demogr.mpg.de
Lun Feb 12 11:05:26 CET 2007

Pel ke se de COPDESPA que son tambe al Marroc son del OPUS!! i son forca xuguis, no se si son els mateixos, pero suposo que si.

________________________________

From: educaciolliure-bounces en moviments.net [mailto:educaciolliure-bounces en moviments.net] On Behalf Of marta M.
Sent: Friday, February 09, 2007 8:43 PM
To: ximsilada en hotmail.com; MARIETA00 en terra.es; elisuka6 en hotmail.com; educaciolliure en moviments.net
Subject: Re: [Educaciolliure] projecte educatiu sud-amèrica...

ei noies

Conec una organització q es diu codespa i fan projectes força interessantsper alla, sobretot en comunitats indigens, . la moguda sembla una mica rara d'entrada però després vas al teu rollo . No sé ben bé quin tipus de projecte busqueu, informeu-vos. La coordinadora dels projectes es diu mariona samaranch, és molt maca. pregunteu-i el q us faci falta. Us apunto el mail:marionasamaranch en hotmail.com

  Marta