[Educaciolliure] Curs de Rebeca i Mauricio Wild a Barcelona

Jordi Mateu jmateu22 en xtec.net
Mie Feb 7 15:20:15 CET 2007

Hola,
En Carles Parellada, de l'ICE de la UAB, ens ha fet el favor de
lliurar-nos aquesta informació:

La Rebeca i el Mauricio Wild ofereixen un curs el dimarts 29, dimecres
30 i dijous 31 de maig, de les 17h30'. a les 21h. a la Facultat e
Ciències de l'Educació de la UAB a Bellaterra
Aquest any només oferiran el curs introductori, ja que per diverses
raons només poden estar 15 dies a Espanya. El curs de materials el faran
a Pamplona i a Madrid.
El nombre de places és limitat, així que si us pot interessar, és millor
que us poseu en contacte amb en Carles a través de mail o telèfon aviat,
perquè s'omple de seguida.
 Carles.Parellada en uab.es, 935811650, i preguntar per en Carles o per la
Susanna Arànega

Us adjunto dos arxius, el programa del curs i la fitxa de dades per la
inscripció.
Jo vaig fer el curs l'any passat i em va agradar força, tots dos
desprenen una energia vital fantàstica.

jordi