[Educaciolliure] IMPORTANT:escolarització obligatòria als 3 anys

Witch jmmojmmo en gmail.com
Lun Dic 31 12:27:56 CET 2007

Hola a tothom!

Mestres, pares i futurs pares, això us interessa a tots!!

Faig un missatge massiu perquè és important.

Us reenvio un missatge que m'ha arribat d'una companya. Explica això
de la llei que volen aprovar per escolaritzar OBLIGATÒRIAMENT a partir
dels 3 anys (fins els 6 no és obligatori enlloc)

Etre això i la gratuitat de les places de guarderies qüasi no caldrà
que parim a l'hospital ni que lluitem per un part més humanitari. De
la panxa a la llar d'infants.
Algú recorda el llibre "Un món feliç"?

Potser semblo exagerada, però només cal mirar una mica, només una mica
enrera,  quan els infants no anaven a l'escola fins els 4-5 anys i NO
tenien cap problema. Ara, si als 2 anys no el portes a la llar
d'infants ja ets una cosa rara o et diuen que tindrà problemes a
l'escola. TOTALMENT ABSURD.

Sabem perfectament que, en aquest país, la conciliació laboral i
familiar és nefasta. Els horaris dels adults xoquen contínuament amb
les necessitats dels nostres fills. El fet que HAGUEM DE portar els
fills en una llar d'infants o l'escola al 3 anys (tant si els ha
complert com si no), NO significa que VOLGUEM FER-HO.

Podem tenir diferències d'opinió, però us demano que llegiu el
missatge i la carta que volen enviar. Jo ja he enviat les meves dades.

Una abraçada a tothom i petonets especials pels que us els dóno sempre.

BON CAP D'ANY I FELICITAT PEL 2008!!

montse

Inicio del mensaje reenviado: