[Educaciolliure] Treball de recerca sobre l'educació democràtica

Adriana Kyvik adrikyvik en yahoo.es
Lun Dic 31 04:10:30 CET 2007

Hola a tots!
Sóc una estudiant de Barcelona i estic participant en
un programa d’intercanvi i per tant, ara estic vivint
a Florence, Oregon, als Estats Units. No obstant això,
estic fent el 2n de Batxillerat a distància i he
decidit fer el meu treball de recerca sobre l’educació
democràtica. M’agradaria saber si algú ha tingut
alguna experiència amb aquest tipus d’educació.
També mágraadaria que em recomanèssiu llibres
interessants que en parlin sobre aquest tema.

Moltes gràcies,
Adriana Kyvik