[Educaciolliure] Oferta d´activitats per aquestes festes

Amparo Coscolla emparcoscolla en yahoo.es
Mie Dic 19 15:59:39 CET 2007

Hola,
  una dona membre de Neixer i Creixer (NiC)  ha enviat NiC el missatge d´aqui baix i ha demanat que el reenvii a grups afins. El seu mail es tbernadich en teleline.es
  Empar

  Hola, sóc la Teresa,
  Sóc d'Esparreguera, amb 2 marrecs ja una mica grans, i tinc una
botiga/faig activitats de joc diferent de les tipiques maquinetes o
plàstics habituals que no duen a res.
Penso que a través del joc tots, nens i adults aprenem molt, i també a
relacionar-nos. Si voleu, algun dia en parlem.

Bé, us escric perque organitzo activitats amb pares/bebes o nens més
grans. Estic organitzant i voldria proposar-vos -si en teniu ganes- la
participació en una trobada lúdica aquestes festes.
Seria per entrar tots en les activitats, algunes amb joguines, altres
sense. Es tracta de compartir la relació pares/fill/s, com segurament
feu a les trobades, però amb un caire diferent. No pretenc donar lliçons
a ningú. Segons els que fossim ho fariem a la botiga, i si no demanariem
una sala a l'Ajuntament. Ja direu.

Teresa

¿Chef por primera vez? - Sé un mejor Cocinillas.
Entra en Yahoo! Respuestas.