[Educaciolliure] Fw: Torno a enviar: Venc Equipament Informátic i d'Oficina i Regals per futur trasllat.

Joan Carles Isern joancarlesisern en mollet.mdvnet.com
Lun Dic 17 13:24:20 CET 2007

Día luminosoHola a tothom,

Torno a enviar-vos l'enllaç, perque a ebay hi ha algú que ha volgut manipular el meu compte i des de ebay m'han aconsellat canviar les contrasenyes i tornar a posar l'anunci, ara torna a estar per un Euro.

L'enllaç és:

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130184049673

Salut i sort !!

Joan Carles.
----- Original Message -----
From: Joan Carles Isern
To: educació lliure tothom ; Joan Carles Isern Guilera
Sent: Sunday, December 16, 2007 12:37 AM
Subject: Torno a enviar: Venc Equipament Informátic i d'Oficina i Regals per futur trasllat.

Hola a tothom,

     ( torno a enviar aquest anunci perque per un error de una persona que li va donar a comprar-lo, el meu anunci sortia com a venut i no ho está )
    Per a qui tingui pensat comprarse un  ordinador familiar vull comunicarli que he posat a la venda un lot de ordinadors Apple Macintosh per si els pot interesar, és una oportunitat ja que estan a menys d'1 Euro.

Pot servir per a qualsevol projecte educatiu lliure (tipus escola) o bé per a qualsevol familia que tingui fills. són ordinadors que el seu software porta incorporat control parental, per si algú vol navegar per internet sense perill de coses rares ni inconvenients per als seus fills. Aquests Ordinadors Apple no tenen els tipics problemes de virus, perque estan ben protegits.

   També regalo totes aquelles coses que no empuc endur.

    Aquest Lot i els regals están posats a ebay, a menys de un Euro i pot ser interessant per a qui no vulgui gastarse molts diners en un bon equipament informátic, vos deixo l'enllaç per si algú l'interessa i vol treure'n profit:

            http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130183742299&ssPageName=ADME:B:EF:ES:1123

        Per a qualsevol dubte o questió, estic a la vostra disposició.

        Salut i que vagi Bé !!

        Joan Carles

http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130183742299&ssPageName=ADME:B:EF:ES:1123