[Educaciolliure] Resumen de Educaciolliure, Vol 35, Envío 19

Carme Tuset Padró carmetuset en gmail.com
Mie Dic 12 14:45:37 CET 2007

> Hola Laura!

El meu fill de 7 anys va a una escola publica de Ripollet el Martinet allà
segueixen la pedagogía de escola lliure. Jo n'estic molt contenta. El
telefon de l'escola es: 93.594.75.22.

Una abraçada a tots

Carme

Message: 1