[Educaciolliure] escoles a Girona

Laura Martinez postmaster en tecnica-alexander.eu
Mar Dic 11 18:36:07 CET 2007

Hola

Sóc Laura Martínez, la mare d'una nena que té quatre anys, la LLuna.
Actualment vivim a Barcelona i la LLuna va a una escola de
l'ajuntament, Reina Violant al barri de Gràcia. Hi ha moltes coses
que ens agradaria canviar, sortir de la ciutat i anar cap a la
província de Girona, i busquem una escola per la LLuna, l'experiència
que tenim fins ara de l'escola ortodoxa no ens agrada gaire per ella.
A més la LLuna té una sordesa moderada.Té el soport d'una logopeda.
Tinc les vostres dades a través del Sr.Miquel Àngel Alabart qui m'ha
adreç a la vostra xarxa.
Ens agradaria saber si teniu informació d'escoles que fagin projectes
innovadors, si potser sabeu d'escoles públiques amb un projecte no
ortodoxe.
La nostra idea és anar cap a Palafrugell, però encara no tenim res
organitzat. Com que ho volem fer amb calma i assegurar-nos que el
canvi sigui el menys traumàtic per la LLuna.

Moltes gràcies

Us saluda molt atentament

Edward Jenner i Laura Martínez