[Educaciolliure] Això va per tots!!!!

Martona marta.gregori en tele2.es
Mar Dic 4 20:17:51 CET 2007

Hola a tot el grup que vàrem participar al curs de la Caseta aquest dissabte!!! Dir-vos només que m'apunto a tot aquest seguit d'agraïments mutus que rebem i que no són res més que l'efecte i l'afecte global que tots junts vàrem construir dissabte. La qualitat humana d'aquestes trobades fa renéixer en un la confiança cap a l'espècie bípeda de la qual formem part i que sovint desespera. Jo també vaig sortir molt animada per seguir caminant pel trajecte que ja he iniciat i pel qual penso (i molt) que val la pena lluitar.
Sincerament m'ho vaig passar teta!!!!!!!!! Quasi que hauríem de quedar per jugar més, no????
Vinga molta salut i vida per tothom...a gaudir-la!
Ah! Mª del Mar tot un plaer també per a mi i vers els demés també.
Au revoir companys de trajecte>!!
Marta.