[Educaciolliure] Escoles a BCN i recursos

Xavier Alà xavilistas en clonlara-esp.org
Lun Dic 3 17:35:51 CET 2007

Pots trobar informació, a banda de la web de la XELL, a aquestes altres:

www.educarenfamilia.org
www.educacionlibre.org
www.clonlara-esp.org
www.crecersinescuela.org

També hi ha les llistes de correu a Yahoo! Espanya "Educación Libre" y
"Aprender y Vivir", aquesta darrera és d'un grup de suport de Catalunya.

Xavier Alà

----- Original Message -----
From: "Claudia Aguilar" <Claudia.Aguilar en uab.es>
To: <educaciolliure en moviments.net>
Sent: Monday, December 03, 2007 3:55 PM
Subject: [Educaciolliure] Escoles a BCN i recursos

Hola a tothom!

Soc nova a la llista i tot i que fa temps que estic interessada en les
formes alternatives de educació ara que tinc una nena de dos anys estic
estudiant el tema de més a prop.
Per això volia demanar-vos informació sobre centres o escoles lliures a
Barcelona.
També m'interessen recursos sobre el tema com revistes o webs on trobar
informació.

Moltes gràcies
Claudia