[Educaciolliure] elaborant el llistat

Chantal Armengol texido chantal_at en hotmail.com
Sab Abr 28 17:42:25 CEST 2007

Hola,

Agrairia si algú em pogués enviar informació i7o dades sobre els ceips que
estan treballant en la línea, per a incloure'ls també a la llista. Tinc les
dades del Ceip de Martinet i del de Sant Pere de Ribes, però m'han arribat
veus d'alguns altres a Torrelles de Foix, a Molins de Rey, a Mataró, a
Martorell... i potser algun lloc més...? Si algú en sap alguna cosa i si
m'ho pot fer arribar...

Bé, moltes gràcies. Fins aviat!

Chantal