[Educaciolliure] Bon dia a tothom!

Carles Parellada Carles.Parellada en uab.es
Lun Mayo 29 07:51:28 CEST 2006

Soc en Carles Parellada, de l'ICE de la UAB, des d'on estem organitzant
la formació i les activitats amb en Mauricio i la Rebeca Wild, de
l'Escola El Pesta de l'Equador. Necessitaria connectar amb l'Àngels
Bosque Ripoll, perquè tinc la seva adreça electrònica i el servidor em
retorna tots els missatges que li envio, i no tinc els seus telèfons. Si
algú em pot donar alguna referència em farà un favor. Gràcies!

Que tingueu un bon inici de setmana. Una abraçada!

Carles