[Educaciolliure] Petició ampliació baixa maternal

Joan.Carles JoanCar en ya.com
Lun Mayo 22 06:36:57 CEST 2006

Felicitats per la iniciativa, esta molt be que fem pinya per protestar
d'injustícies tan evidents i que les institucions siguin conscients
(potser no ho son,  =-O   ) que estan legislant contra una gran majoria
i sense donar suport a necessitats primàries, la continuïtat i cura de
la vida,
dit tot això jo penso, segur que molts més també seriem un grup nombrós,
que estant d'acord amb l'ànima del moviment, no puc/podem donar suport
per manca de suficiència a la demanda,   :'(
com tu mateixa dius a la relació de països, crec que una majoria
qualificada(més que el nostre) reconeixen que més de 30 setmanes es
necessari i sostenible, sense extremismes per dalt ni per baix podem
parlar de si 30 o 52,
però, crec que es contraproduent du a terme, i potser aconseguir si be
és cert una millora, un canvi que ens torna a deixar a la cua del suport
a les noves personetes, el suport a les mares i pares es el suport a la
qualitat del seu creixement, i el que em sembla greu es que d'aconseguir
aquest objectiu impossibilitarà(o farà molt difícil) fer una demanda
suficient,
els que em estat molt prop del creixement d'una personeta em intuït que
abans del 8/15 mesos (quan ells han decidit caminar) no estan preparats
per separar-se'n de la seva mare o nucli familiar i descobrir aquest mon
amb interès i desig propis, o sigui amb qualitat suficient.

una abraçada i   :-*