[Educaciolliure] Taller sobre la soledat a Pròleg

Núria Beitia-Artemisa artemisa en copc.es
Jue Mayo 11 22:15:22 CEST 2006

Hola,
em plau enviar-vos la proposta del taller
"Jo, la soledat, la soledat i jo" Un espai en companyia per a parlar de soledat
que hem preparat amb la Carme per si és del vostre interés o coneixeu a qui li pugui interessar.

Gràcies per fer còrrer-ho, una abraçada,

Núria

Núria Beitia Hernández
artemisa en copc.es
telèfon 93 4750639

Dissabte 20 de maig de 2006

Jo, la soledat, la soledat i jo

A cura de Carme Boó i Núria Beitia

Un cap de setmana amb companyia per parlar de soledat.

Curs intensiu per treballar els diferents tipus de soledat i apropar-nos a viure-la com aliada. La recerca de la soledat es una porta oberta a la llibertat i la saviesa interna. Treballarem a partir de la pròpia experiència i amb el desig de compartir el coneixement i la creativitat. Creiem que la soledat es l'espai on l'ànima reposa i es nodreix per viure més tard i en plenitud les relacions.

La soledat viscuda com a joia, com a oportunitat, m'acosta a la identitat profunda de l'ésser. La soledat com a obstacle, es torna un repte, molt sovint inassolible.

·        La soledat. Accepcions. Tipus

·        Relacions versus Soledat

·        Font principal de satisfacció

·        Processos psicològics relacionats amb la soledat

Data: 20 maig 2006
Dissabte d'11 a 14h i 16'30 a 20h.
Preu: 70 ?