[Educaciolliure] pregunta

fada grogueta fadagrogueta en hotmail.com
Jue Mayo 11 18:12:35 CEST 2006

Hola Rosa, de rebot he rebut un correu teu que parla d'una xerrada sobre els
wilds, jo tambe estic a la xarxa d educació pero no he rebut res, que m ho
pots reenviar?
per cert la xerrada del 19 a cotxeres sobre educacio a casa es manté? la
ultima sobre Pestalozzi no es va fer...
merci
laura