[Educaciolliure] pestalozzi..... i viatges a les cepas.

Eli Iglesias miret elisuka6 en hotmail.com
Lun Mayo 1 14:05:35 CEST 2006

Hola genteta!!!!!

L'altre dia vaig estar al passe del video sobre Pestalozzi; al
acabar la sessió es va comentar que la fundació pestalozzi
organitzava uns viatges per conèixer les diferentes cepas que hi ha
repartides per l'equador.
Jo no em vaig poder quedar per informar-me de com funcionava això i
m'agardaria saber si algú em pogués dir com contactar amb la
fundació o com s'ha de fer per participar en aquests viatges.

Una abraçada!!!!!

Lelaina*