Fwd: [Educaciolliure] proposta per una taula rodona d'educació

Doa Rodríguez Bover doacadenes en gmail.com
Lun Mar 27 19:44:28 CEST 2006

Bones,

A la última reunió de la XELL es va parlar sobre les jornades de Girona del
26 d'abril, doncs ens havien convidat a participar en una taula rodona de
pedagogia.

La qüestió és que aquest mateix dia, la XELL ja té una altra convocatòria a
la facultat de Pedagogia de Barcelona i a més, al matí totes treballem. Així
que no podrem assistir a Girona.

He parlat amb la Cristina (de Girona) i m'ha dit que tenien moltes ganes de
fer aquesta taula i que només els faltava algú que anés a exposar les
"pedagogies lliures", doncs ja tenen ponents per les pedagogies populars.

No sé, he pensat que potser algú es podia animar a anar-hi encara que fos a
títol personal, no cal que vagi en representació de la XELL. Si us animeu,
poseu-vos en contacte amb la Cristina. Us reenvio el mail que ens va enviar,
a sota hi ha el seu mail i el seu mòbil.

Merci, fins aviat.