[Educaciolliure] Ofereixo material escolar a canvi de res

Pujol Diana dianapujol en gmail.com
Jue Jun 29 09:40:05 CEST 2006

Hola,

treballo a una escola i a final de curs fem endreça i neteja. Sempre hi ha
molt material vell (vell per a l'escola on som) que acaba anant a la bassa.
Des de fa dos anys jo demano que me'l donin a mi i intento oferir-lo a gent
que ho necessita, tipus experiències d'educació lliure o altres (casals,
famílies amb poc nivell adquisitiu,...).

Qui necessiti (pel seu col.lectiu) llapis, gomes, maquinetes, ceres,
retoladors gruixuts, retoladors prims, algunes pintures, algunes tisores i
pegues, donc que m'ho digui i ens posem d'acord amb com li passo. Val la
pena aprofitar aquest material!!!

Em podeu escriure a l'adreça electrònica dianapujol en gmail.com

 Gràcies,

Diana

*A la MArta de la MAgarrufa i al Ramon de Cal Suís: us ho porto a la coope?