[Educaciolliure] "llar d'infants" lliure a Terrassa???

JMO jmojmojmo en msn.com
Sab Ene 28 20:03:35 CET 2006

Hola a tothom!

Voldria saber si aquí, a Terrassa, hi ha algun lloc on pugui portar la meva filla de 32 mesos. Evidentment hauria de ser de l'estil educatiu que es fomenta a la Xell. Va a una llar d'infants normal però ha canviat molt des que hi va (1 mes). Jo penso que no l'està afavorint gens (no us explico tot el rollo...) tot i que jo hi treballo (però només em veu a l'hora de dinar).

Algú sap d'algun lloc o pares que s'hàgin ajuntat per cuidar fills dels altres... o algun projecte que s'estigui començant?

Gràcies!

Montse