[Educaciolliure] Busquem nens i nenes

eGEM eJEM egemejem en yahoo.es
Mar Ene 24 19:23:18 CET 2006

Hola,

  som dos families que vivim a una masia a Breda (Girona, al costat de Sant Celoni) i tenim un nen i una nena de 1 any i mig i 2 anys. Cap dels dos nens va a la guarderia, nosaltres els pares, fem fires i per tant tenim molt de temps per estar amb ells. Estem buscant nens i nenes per jugar, per anar al parc o per fer sortides.

  Us deixo el meu correu electrónic i el meu telefon:

  egemejem en yahoo.es
  699386058

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com