[Educaciolliure] No =?UNKNOWN?Q?nom=E9s?= Estivill...

Izaskun Azueta zerurdina en gmail.com
Jue Ene 12 10:39:50 CET 2006

Graciès per la info :-) . Crec que la Alice Miller es una referencia
molt interesant i al Mendel no lo coneixia :-))

El que jo proposava de parlar pero, era mès sensibilitzacio, a nivell
de difusio de tot lo que ja n'hi ha, potser utilitzant uns altres
mitjans -a mès a mès de els llibres i les pagines webs que ja hi
son-... lo que vem parlar del teatre per example (al carre?), accions
directes noviolentes, campanyes?, nnn?, potser es massa ambicios o no,
depend de si n'ni ha gent que vulgui posarse, i quants som...
en qualsevol cas, es podem pensar que altres cosas podem imaginar amb
la nostra poderosa creativitat ;-)

I parlant de aixo... crec que no vem posar una data per la propera
reunio del grup de difusio, i podriem parlar de tot aixo a la
reunio...

Salut!

Izaskun