[Educaciolliure] Activitats infantils de la Cooperativa Vegetariana Pla de Carat (Gavà, Barcelona)

Xavier Alá xala en xtec.net
Mar Feb 28 11:19:03 CET 2006

Proposta d'activitats per a nens i joves organitzades per la Cooperativa Vegetariana Pla de Carat (Gavà, Barcelona). Les persones interessades s'han de posar en contacte amb la Mercè Blasco, la coordinadora (en teniu l'adreça-e més avall...).

Xavi Alà
  ----- Original Message -----
  From: Merce Blasco Gimeno
  To: placarat en ya.com
  Sent: Tuesday, February 28, 2006 12:18 AM
  Subject: Tornen les Activitats infantils

  Hola, us faig arribar la proposta per aquesta primavera:

  A part de les excursions de cap de setmana normals del març i maig, i de les colònies, hi ha una novetat: unes mini colònies per Setmana Santa, del dissabe 8 al dimarts 11. Estic acabant de tancar els llocs, però segurament serant aquests:

  PROPOSTA D'ACTIVITAS INFANTILS I JUVENILS PRIMAVERA- ESTIU 2006

  . MARÇ: 25-26 Vallvidriera: Alberg Inout
  . ABRIL: 8-9-10-11:  La Ruca (Avinyó-Moià/El Bages). ( i no Vilasar com havia pensat enun inici)

  . MAIG: 27-28 Collserola: Casa de Colònies Flor de Maig
  . 25 JUNY- 2 JULIOL Saldes: Casa de Colònies Pedraforca (M'han confirmat que només en tendes. Estic mirant unes altres possibilitats de llocs on poder disposar de llits)

  L'excursió de març ja està preparada, i animem als nens i nenes, nois i noies a que vinguin. Ja us pasaré més informació de lloc de trobada i preus.

  Una abraçada a tothom!

  Mercè