Re: [Educaciolliure] Paellada a la trobada de convivència

MARIETA00 en terra.es MARIETA00 en terra.es
Jue Feb 16 18:29:48 CET 2006

Hola!!
Aquest és el primer e-mail que envio... de fet fa molt poquet que us
conec tot i que ja fa molt que sento parlar de vosaltres...
m'encantaria assistir a aquesta trobada de convivència amb vosaltres i
a partir d'ara a totes les que pugui...
Vaig assistir, per primer cop al Video-Forum sobre "Summerhill" a les
Cotxeres de Sants, i aquell va ser, realment,el meu primer contacte...
Així, que si soc benvinguda i no hi ha cap imprevist,m'encantarà
venir...

Però aquest mail és també per informar-vos, doncs treballo a una
escola d'Esplugues, que només sortir del metro, a la part de muntanya,
hi ha dos autobusos que passen cada 15min. i que pujen una miqueta més
amunt de l'hospital St. Joan de Dëu : Esplubus i Justmetro...

Abraçades a tots!
Maria

Prueba el Nuevo Correo Terra; Seguro, Rápido, Fiable.