RE: [Educaciolliure] grup a l'Empordà?

Mar Brull eleutheria1004 en hotmail.com
Mar Feb 7 12:52:04 CET 2006

Hola,

Em dic Mar jo també sóc de l'Empordà, de Santa Cristina d'Aro però treballo
a la Bisbal, jo no tinc fills però si que conec gent propers al moviment
llibertari que en tenen, de vegades es troben de manera informal i a l'estiu
organitzen  unes colònies. Si cas t'ho pregunto i et dic alguna cosa, hi ha
una noia que està en aquest grup i que viu a la bisbal hi té  bessons, es
diu Sandra Prats, la coneixes? Bé sinó ja et posaré en contacte amb ella.
De totes maneres està bé estar en contacte per si més endavant sorgeixen
idees.
Salut, i fins la pròxima, Mar.