[Educaciolliure] Adreces postals per a BioCultura-BCN

Xavier Alá xala en xtec.net
Mar Abr 18 23:27:08 CEST 2006

  ----- Original Message -----
  From: Xavier Alá
  To: Educació Lliure ; Pere Juan ; Jesús García Romano ;
elcuidadodelalma en yahoo.es ; Lydia Cuervas Romeu
  Sent: Tuesday, April 18, 2006 11:22 PM
  Subject: Adreces postals per a BioCultura-BCN

  Missatge urgent per a:
  Genunió, La Magarrufa, Moixaina, l'Abellarola, La Caseta, El Roure i XELL.

  L'Àngeles Parra, coordinadora de BioCultura-BCN dels propers 5 a 8 de
maig, m'ha demanat les adreces postals de les escoles i iniciatives que
participaran a la jornada del dissabte 6...i quan m'he posat a buscar-les
per a enviar-les-hi... oh, sorpresa! no en tenia ni una (!!!!!!). Sispli, si
voleu rebre les invitacions corresponents i la resta d'informació (suposo
que la carta d'agraïment i un catàleg d'activitats...), us prego que la hi
envieu directament a l'Ángeles: info en vidasana.org

  Com que no tinc les adreces-e correctes -de vegades m'han tornat
missatges...- de tots els col·lectius, envio aquest missatge a la llista
d'Educació Lliure, amb l'esperança que els que em faltaven el veuran a
temps...

  Salutacions cordials,

  Xavier Alà
  Clonlara School