[Educaciolliure] Adreces postals per a BioCultura-BCN

Xavier Alá xala en xtec.net
Mar Abr 18 23:22:36 CEST 2006

Missatge urgent per a:
Genunió, La Magarrufa, Moixaina, l'Abellarola, La Caseta, El Roure i XELL.

L'Àngeles Parra, coordinadora de BioCultura-BCN dels propers 5 a 8 de maig, m'ha demanat les adreces postals de les escoles i iniciatives que participaran a la jornada del dissabte 6...i quan m'he posat a buscar-les per a enviar-les-hi... oh, sorpresa! no en tenia ni una (!!!!!!). Sispli, si voleu rebre les invitacions corresponents i la resta d'informació (suposo que la carta d'agraïment i un catàleg d'activitats...), us prego que la hi envieu directament a l'Ángeles: info en vidasana.org

Com que no tinc les adreces-e correctes -de vegades m'han tornat missatges...- de tots els col·lectius, envio aquest missatge a la llista d'Educació Lliure, amb l'esperança que els que em faltaven el veuran a temps...

Salutacions cordials,

Xavier Alà
Clonlara School