[Educaciolliure] busco escola pública

Rosa Sole rsoleg en yahoo.es
Sab Abr 15 11:59:53 CEST 2006

Hola a tots i a totes,

  Sóc mestra d'educació infantil i primària a l'escola pública. Estic buscant alguna escola pública dins la província de Barcelona on es pugui treballar mínimament bé. Això vol dir, que no s'hi posin amb el que fas, encara que l'ideal seria que seguissin una pedagogia d'educació lliure. Les escoles CEIP Riera de Ribes i CEIP El Martinet ja les conec. Si en coneixeu alguna, us agrairia que m'ho fessiu saber.
  Moltes gràcies.
  Rosa.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com