[Educaciolliure] Hola!

Xavier Alá xala en xtec.net
Dom Nov 27 17:15:36 CET 2005

Hola, Elena. Em dic Xavier Alà, de Clonlara School. Visc al Poblenou, i m'interessa conéixer més sobre el vostre projecte.

Salutacions,

Xavi

----- Original Message -----
  From: elenacasadevallpallarees casadevall pallares
  To: educaciolliure en moviments.net
  Sent: Friday, November 18, 2005 11:36 AM
  Subject: [Educaciolliure] Hola!

  Hola!
  fa dos o tres dies que m'he trobat que estic rebent tots els mails de la xarxa de distribució d'educació lliure. ( jo us vaig coneixer a St Pol de mar aquest estiu i us vaig deixar el meu mail)
  estic molt interessada en poder formar part de tot aquest moviment.
  Em dic Elena i estem creant un projecte nou al barri de Poble nou de Barcelona. i voldriem saber quan us trobeu a on i si podriem assistiri participar.
  també preguntar-vos, que és lo de la trobada pedagogica?
  i finalment dir-vos que estem buscant mestres per el nostre projecte però que creguin en la vostre filosofia, em pensat que si sabeu d'algu que li pugui interessar treballar,( només requerim experiència, ja que les tasques que haurà de dur a terme no només són de mestre sinó una mica d'organitzador/a) ja ens ho fareu saber, gràcies!
  Ah! també estem interessades en visitar o en posar-nos en contacte amb la caseta, moxaina..
  el nostre projecte també és infantil ( 0/6).
  ei moltes gràcies, si algú em pot contestar alguna de les preguntes doncs perfecte.