[Educaciolliure] A totes les escoles lliures o projectes depedagogia lliure de Barcelona

Elisa Gafanhoto pittittinga en yahoo.es
Mar Nov 15 21:22:55 CET 2005

  Hola Olga!
  A  tots els llocs on fan part natural fan preparació al part, que jo  conegui Titània, Migjorn i Marenostrum. També em consta que hi ha un  centre nou a gràcia del que no conec el nom ( Joan Blanques 74 tel  666333897). També les llevadores que atenen parts a casa fan la pròpia  preparació més individualitzada. Et dóno els telèfons i adreces que  tinc:

      PEPI DOMÍNGUEZ Barcelona 933 84 41 03 // 667 51 89 71

      ANGELS FLOR PUJADAS Barcelona 938 34 10 32

      INMA MARCOS Barcelona 600 71 99 01

   Isabel Villena 934071188 i 669422462

  N'hi ha més, però, de llevadores. Segur que en trobaràs més referències.

      Aquesta és l'adreça de Titània
      Gran Via Les Corts Catalanes, 439, 5º2ª - Barcelona
      08015 - Tel. 93 426 65 59 -
      titania_tasco en hotmail.com
      Horario de atención: Lunes a Viernes de 10 a 13 h y de
      16 a 20 h

      I Migjorn Sant Vicenç de Castellet - C/ Roques
      Baixes, 23 - Código postal 08295
      Teléfonos: 93 833 06 78
      E-mail: migjorn en inicia.es

      i Marenostrum, on hi ha Ortrud Lindeman, que assisteix
      parts a casa
      Marenostrum
      Centre de Salut Familiar
      Fontanella 16, pral.
      08010 Barcelona
      Tel. 93 302 29 15

  A Titània i Migjorn hi ha dues llevadores que assiteixen el part.
  Quan  n'hi hagi una sola en part a casa o bé si et decideixes anar a la  maternitat, que tenen protocol de part natural pots optar per fer-te  acompanyar per una doula.
   Les doules són dones que ajuden altres dones en el procés del part i  també en el post part. No és personal sanitari sino que cuida de la  dona que està passant per aquest moment tan important i delicat de la  vida. Per posar-te en contacte amb alguna d'elles pots entrar a la  pàgina web maresdoules.org. o bé em pots dir alguna cosa a mi mateixa  que també sóc doula.
  A part tinc un paperet d'unes xerrades que fan gratuites a marenostrum.  N'hi haurà una l'11 de gener sobre part natural feta per Imma Marcos i  les doules Imma Sarries, Clara Verges i Cristina Ros.
  També  tinc un altre paperet on hi ha anunciat un curs que imparteix Michel  Odent també al gener el 20,21,22 a marenostrum. Es car però val la  pena, i si no és el curs, al menys llegeix algun dels llibres que ha  escrit. És molt interessant!
  Bé,  espero que t'hagi servit d'ajut i que tinguis on triar i remenar fins  que trobis el lloc i les persones amb qui et sentis més a gust.
  Bona sort en el teu viatge!
  Marta