Re: [Educaciolliure] 2a trobada pedagógica

Pere Juan perejuan en tele2.es
Mar Nov 15 11:26:23 CET 2005

Hola a tots.
El dia 23 de Novembre m'es impossible anar a la reunió de pedagogia perquè he d'anar a recullir un ajut que ens dona l'ime per desenvolupar un projecte en valors. Ja us explicaré.
Em sap molt greu perquè tenia moltes ganes d'anar-hi. No he pogut dir res abans perquè no estaba confirmada aquesta convocatòria.
Com que acaba a les 8, aniré cap a Genunió i podré assistir a la darrera 1/2 hora.Si puc, m'escaparé abans.
Una abraçada.
Pere