Re: [Educaciolliure] 2a trogada pedagògia i grup de pedagogia

Muntsa Roca muntsarc en jazzfree.com
Vie Nov 11 11:09:54 CET 2005

Hola Jordi,

Estic interessada en venir a les reunions del grup de pedagogia però els
dimecres no em va bé (per a mí seria millor un dijous o divendres i
preferentment el primer del més).

Des de Cambrils ho tinc una mica difícil per venir, la meva prioritat és la
família i seguir amb coherència la nostra manera de viure la vida.

Només et dono aquesta informació per si us plantejèssiu de fer canvis en
les dates de les reunions, doncs me'n faig el càrrec que els de la city us
heu d'organitzar com us vagi bé a vosaltres.

Per aquí Cambrils s'estan movent coses. Jo he desescolaritzat al Marc de 6
anys i la Joana de 4. En  ménys de dos mesos ens hem conegut 7 famílies
interessades en viure l'educació de l en s nostres fill en s i la pròpia vida
segons les nostres necessitats. Tenim ya una proposta d'espai amb granja
d'animals, hort i piscina per iniciar algún projecte educatiu. Els de poble
en aquest sentit tenim més oportunitats.

Bé, temps al temps, de moment gaudeixo de la meva família i sense
adormir-me vaig movent tecles, però no tiraré res endavant sense tenir les
cose clares, guardo energia per quan arribi el moment adequat.

Una abraçada i records per tots els que esteu currant tant.

Muntsa