[Deuda-QdQ] [Fwd: resolución comisión de cooperación]

dani dani.goic en odg.cat
Vie Mar 20 16:07:58 CET 2009

hola,

no sé si tindreu temps de mirar-vos-ho, però des d'ICV ens demanen
consell sobre això. jo m'ho he llegit molt en diagonal perquè em sembla
que recollenr la majoria de les demandes que us vàrem presentar:

només diria de modificar el punt 2.2.. Així, on diu: Eliminación de los
instrumentos crediticios ligados (como los créditos FAD) en países de
menor renta que la española y apuesta  por las donaciones., jo diria.
Eliminación de los instrumentos crediticios ligados (como los créditos
FAD) en países RECEPTORES DE AOD española y apuesta  por las donaciones.

és a dir, eliminar TOTA AOD CREDITÍCIA, no només per països de menor renta.

accepto propostes fins dilluns al migdia. si ningú no piula li dic això
del punt 2.2 i ja està...

merci, un cop més, per tot!

dani