[Deuda-QdQ] RV: tríptic PLA AFRICA

Beronika beronikagarrosa en mansunides.org
Mar Mar 20 09:32:15 CET 2007

Hola compañeros y compañeras!

Os paso el tríptico del Plan África en castellano que editó Intermón Oxfam.
Aquí no les quedan ejemplares, pero preguntad en vuestros municipios que
quizá si les quedan.

Un abrazo!

Beronika Garrosa
Departament de Comunicació

Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
08007 Barcelona
T. 93 487 78 78
F. 93 487 45 74
beronikagarrosa en mansunides.org
www.mansunides.org
-----Mensaje original-----
De: Francesc Mateu [mailto:FMateu en IntermonOxfam.org]
Enviado el: martes, 20 de marzo de 2007 8:41
Para: Beronika
Asunto: Re: tríptic PLA AFRICA

No tinc mes triptics en paper, pero et passo l'enllaç on pots trobar el PDf
i imprimir-ho. Fins demà!!

http://www.intermonoxfam.org//cms/HTML/espanol/2673/061212_desarrollo_africa
.pdf
      Francesc Mateu i Hosta

      Director d'Intermón Oxfam a Catalunya i Andorra
      e-mail:  fmateu en IntermonOxfam.org
      tel : 34-93.343.55.94   /  m. 615.569.226

      Intermón Oxfam
      Roger de Llúria, 15     08010-Barcelona
      tel: 34-93.482.07.00    fax: 34-93.482.07.07
      Entra en http://www.IntermonOxfam.org
      e-mail: info en IntermonOxfam.org

                ACTUA!!!!
                Escriu a la farmacèutica Novartis demanant que retiri la
demanda al govern de l'Índia
                http://www.intermonoxfam.org/page.asp?id=2642&idioma=2

      Intermón Oxfam som persones que creiem en la justícia, la solidaritat
i la pau, i treballem per canviar aquest món
      Intermón Oxfam somos personas que creemos en la justicia, la
solidaridad y la paz y trabajamos para cambiar este mundo.
      Intermón Oxfam we are people that believe in justice, solidarity and
peace and we work to change this world
         P  Pensa en el medi ambient abans d'imprimir aquest correu
electrònic, si et plau.

     "Beronika" <beronikagarrosa en mansunides.org>
      19/03/2007 10:00