[REpensar Barcelona] Detenció il·legal a Sants !!!

Facturació Coop. Món Verd comunicacio en monverd.net
Mie Mayo 23 10:34:46 CEST 2007

Hola a totes,

com sabeu normalment rebeu correus meus d'històries que passen pel barri de Sants o d'escrits i articles que considero que ha de poder llegir tothom, doncs bé, aquest cop us he d'explicar la història que des de dissabte passat estic vivint en primera persona...

Us adjunto aqui un relat que vaig fer dels fets amb el que hem fet la denúncia, per si el voleu llegir, més endavant ja faré algún article...

El dissabte passat em van detenir els antidisturbis del Mossos d'Esquadra, doncs bé, em van deixar anar a quarts de nou del vespre perquè van "deixar sense efecte la detenció", però amb l'acusació d'un delicte d'atemptat a l'autoritat pel qual jo havia d'anar a declarar l'endemà al matí al jutjat. Diumenge al matí abans d'anar al jutjat parlo amb en Jaume Asens ( advocat que em representa ) i em diu que el jutge de guàrdia ha considerat que no hi ha delicte i ho passa a Judici de Faltes, amb la qual cosa he d'anar el mateix diumenge al matí a buscar la citació judicial i l'atestat (versió dels fets) dels Mossos d'Esquadra.

La citació per fer el judici era per aquest matí ( dimarts 22 maig )
Avui al matí abans del judici jo presento una denúncia contra els Mossos que em van detenir i quan entrem per fer el judici de faltes demanem que es suspengui, aleshores ve quan la fiscal diu que no s'oposa a la suspensió del judici però no pel mateix motiu que nosaltres, si no perquè ella considera que la meva actuació és més greu i vol que es tracti com a delicte d'atemptat a l'autoritat, és a dir que es complica la cosa.

Així doncs s'ha suspès el judici i ara hauré d'anar a declarar un dia davant el jutge i posteriorment es realitzarà el judici.

El que jo he de fer ara és intentar trobar IMATGES de VIDEO dels fets. També totes les fotos que tingueu.

Per altra banda, i això és molt important, necessito trobar TESTIMONIS que fossin allí en aquell moment i que veiéssin els fets, així doncs si algú em pot ajudar siusplau que no ho dubti.

Bé, de moment res més, salut !!

Roger Bas i Fusté