[REpensar Barcelona] Els valencians progresistes estan molt sols!

Isidor Fernández isi en xarxabcn.net
Mar Mar 20 20:59:14 CET 2007

La primera pel·lícula contra el Partit Popular i la destrucció del
PaísValencià...

Ja està a la vostra disposició el trailer de la pel.lícula Ja en tenim
prou. Ara es tracta de difondre'l i crear la major expectació possible
abans de l'estrena de la peli.

Vos pregaria que feu servir els grups de correu que tingueu, com ara he
fet jo aprofitant un dels que m'arriba, per donar-li la major difusió
possible.

Volem arribar a 50.000 descàrregues en una setmana.L'adreça és:
http://www.jaentenimprou.org

Allí trobareu la descàrrega i tota la informació.

Salut.

No et limites a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer
i participa. No podran res davant d´un poble unit, alegre i combatiu"
Vicent Andrés Estellés