[REpensar Barcelona] (sin asunto)

voz en ravalnet.org voz en ravalnet.org
Vie Feb 9 10:57:33 CET 2007

----Mensaje original----
De: stafe en inventati.org
Recibido: 08/02/2007 17:26
Para: <mobbingbcn en listas.sindominio.net>
Asunto: [Mobbingbcn] emergència bon pastor

ehi! salut a tothom! probablement us heu enterat que la situació a bon
pastor està a les últimes... hi ha cinc famílies que estàn aguantant una
pressió molt dura de part del Patronat, la majoría són gent gran i es
senten molt desprotegits. Estaría bé, crec jo, demostrar-li tot el
recolzament que podem donar, encara que sigui només a nivell mediàtic.
Si hi ha algun recurs que es pugui utilitzar per donar visibilitat a
aquesta història, sisplau, passeu-me l'idea, ja m'encarrego jo de
seguir-ne el fil. I si poguessiu pujar algo també a la pàgina web del
Taller contra la Violència Immobiliària! Acabo de pujar al nw d'indymedia
un petit reportatge-article amb fotos, podeu treure'n alguna cosa...
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/292512/index.php

ptons
stef