[REpensar Barcelona] informació urgent referent a cas de denuncia personal.

REpensarBarcelona repensarbarcelona en sitesize.net
Vie Feb 9 09:29:10 CET 2007

Hola Josep Maria,

lamento la situació en que et trobes i no es un cas aïllat.
Personalment desconec el procediment de la justicia en aquest casos
d'indefensió. He passat el teu cas a altres companys per si et poden
donar un cop de mà.
En qualsevol cas intentaré fer les gestions oportunes per que algú es
possi en contacte amb tu per donar-te consell el més aviat possible.

Des de Repensar Barcelona et donem suport i recolçament en les
iniciatives que decideixis.

Gracies per la teva confiança,

Elvira Pujol
REpensar Barcelona