[infobaix] 17-O: trobada directa baix llobregat

Picazo spicazog a gmail.com
dij oct 11 12:32:13 CEST 2012

Companys,

Jo no podré venir perquè estaré currant al diari, i a Barna, fins tard.

Tot i que no puc currar-me gaire cosa per la Dire últimament per culpa
d'estar emmerdat en altres projectes com l'Anuari del Silencis Mediàtics o
els documentals que estem fent -i farem- amb Contrast, vull intentar estar
a la vostra disposició per ajudes o col·labos puntuals. Si necessiteu
alguna cosa concreta que cregueu que puc ajudar, adelante.

Jo, igualment, ja vaig ajudant al Manu a la web o al David a l'Estirant
molt de tant en tant. Del Baix Llobregat, o fins i tot de Sant Felium on
visc, haig de reconèixer que no sé quasi res i no m'entero de gaire. Però
si hi ha coses de Sant Feliu que m'enteri, les difondré per aquí.

Sé que altres companys, com la gent del Sant Feliu Respon, estan molt més
al loro.

salut,
gràcies per comptar amb mi.

sergi picazo

El 9 d’octubre de 2012 15:38, Directa Baix Llobregat <
baixllobregat a setmanaridirecta.info> ha escrit:

> **
> hola hola,
>
> després de l'assemblea general de la directa aquest dissabte 6 d'octubre,
> en ramon (cornellà), en bertran (el prat) i en jose (esplugues) vam
> decidir convocar a les persones properes a la Directa de la comarca per fer
> *planificació de continguts i revisar la distribució* i altres temes que
> surtin
>
> si algú te propostes de temes o punts, que les digui encara que no pugui
> venir
>
> *hem quedat el dimecres 17 d'octubre a les 19h al local de la CGT de
> [...]

-----
*"En la calle codo a codo somos mucho más que dos"
(Mario Benedetti)
** <http://despresdelapau.wordpress.com/>*