[infobaix] propera reunió

javikal javikalariseup.net
Dij Feb 5 16:32:21 CET 2009

Jo probablament també vingui sobre les 19:30h, el cso la forsa està a:

c/barcelona 16, KorNeYa ???

Salute

El jue, 05-02-2009 a las 15:13 +0100, xkmosamoviments.net escribió:
> Bones!!
> On està el cso la forsa?. Jo surto de currar a les 19h, no m'espereu
> per començar.
> Estic mirant les propostes que es van fer de distribució...
> Apa doncs
> Xavi

<-------------------------------------------------------
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys F893CF33
------------------------------------------------------->
"La inteligència és més important que el coneixement"
"La inteligéncia es mas importante que el conocimiento"
"Intelligent is more important than knowledgment"
"Intelligenz ist wichtiger als Wissen"
                                        A. Einstein
       /      \
      (____/\  )
       |___  U?(____
       _\L.   |      \     ___
     / /"""\ /.-'     |   |\  |
    ( /  _/u     |    \___|_)_|
     \|  \\      /   / \_(___ __)
      |   \\    /   /  |  |    |
      |    )  _/   /   )  |    |
      _\__/.-'    /___(   |    |
   _/  __________/     \  |    |
   _/  ( / OUuuu    \

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista