[infobaix] els porcs senglars s'estan cabrejant

paremos el caufec paremoselcaufecarusc.net
Div Set 19 12:11:04 CEST 2008

http://www.moviments.net/noalplacaufec/?p=401

vale!!!

que estem de festa major i mentrestant...

les excavadores es continuen menjant la muntanya d'esplugues
els mossos continuen perseguint a qui defensa collserola
ahir van identificar a un company que anava a fer fotocopies de cartells per
a les festes

el programa de festes ja el coneixeu:
http://www.entrebastidors.info/www/festamajordesplugues/2008/programa.jpg

*i recordeu:*

dimarts 23 setembre
judici a 4 persones per les accions del maig passat a les obres del pla
caufec
7.30h (MATÍ):     concentrACCIÓ a la plaça de l'ajuntament :: porta el teu
domàs!!!
10h: concentració a jutjats d'esplugues

*i AVUI DIVENDRES!!!!*
a les 19h al robert brillas :: invitació a les festes populars :: potato for
president
20h... seguici funerari cap a l'ajuntament
20.30h pregó oficial i GRAN XIULADA POPULAR!!!

després ens veiem de festa

 : : : : :

Aquest mes de setembre he d'assistir a 3 judicis on seran jutjades 35
persones per unes accions al maig passat on es van aturar les obres del pla
Caufec durant 3 dies. Jo sóc una de les 60 persones que tenim més de 200
causes judicials pendents de judici per les activitats d'aquests darrers 4
anys en defensa de la muntanya d'Esplugues

L'altre dia anava cap a l'emissora i abans d'arribar-hi em vaig trobar un
porc senglar i em va dir:
""Oi que fa ràbia passar pel motocròs i veure com estan destrossant tot.
Sort que a la revista del Pont diuen que faran una bonica zona verda, uns
pisos baratets d'aquests de  15 milions ptes, centres cívics i sanitaris
públics i gratuïts per tot el poble,

""i saps que també allà on està casa meva posaran un gran mercat on tots els
petits i mitjans comerciants del poble podran anar allà a vendre els seus
productes; em sembla que també posaran una filmoteca, un hotel d'entitats,
un auditori, albergs per gent sense sostre, menjadors populars, casal
d'avis, i tot accessible per a discapacitats, etc.

""En fi, que millor que destrossin la nostra muntanya per fer aquests
habitatges i equipaments pel poble, t'imagines que passaria si enlloc d'això
fessin hotels de luxe, gratacels tipo World Trade Center de 100 metres
d'alçada, centres comercials del capitalisme més salvatge, residències a 100
i 150 milions de ptes, equipaments ultraprivats i algun maleït carril-bici
que ja existeix.

--
---
aturem el pla caufec, encara no s'ha fet!

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista