[infobaix] proposta nova reunió

xkmosamoviments.net xkmosamoviments.net
Dil Gen 28 18:25:06 CET 2008

Jo en principi tb vindrè, tot i  els dimecres matino molt (a les 7h
soc a girona recollint la directa de la rotativa) i vaig de vòlid amb
la distribució.

Si pot ser digueu qui escriu cada missatge. Suposo qeu el de sota és
del Jose, però l'altre no tinc ni idea.

Xavi C.

revistaaentrebastidors.info ha escrito: