[infobaix] Bones des del Prat

kasalpratamoviments.net kasalpratamoviments.net
Div Gen 18 14:00:54 CET 2008

Bones companys

Sóc el Joan del Prat, de moment no he dit res perque totes les dates
em semblaven correctes, però s'ha anat allargant el tema i
precissament en aquesta setmana a mi personalment no em va bé perque
tenim el cinque l'aniversari del KOP, el dijous fem una xerrada a les
20:00 i jo m'encarrego de coordinar-la:

http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/330263/index.php

De totes formes, per la meva part, millor que la gent es pugui reunir
d'una punyetera vegada, que a aquest pas veig que encara ens arribarà
la primavera, je, je, je. jo estic en disposició a ajudar en el que
pugui com ja sabeu i estaré encantat de que m'envieu les decissions de
l'assemblea. O sigui que endavant si a la majoria us va bé.

Salut

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista