[infobaix] Fwd: RE: propostes?!?! festival de l'amor

baixllobregatasetmanaridirecta.info baixllobregatasetmanaridirecta.info
Dij Gen 17 22:47:01 CET 2008

missatge reenviat

si us plau, envieu les coses a baixllobregatllistaamail.moviments.net
i aixi ho rep tothom

al noi d'esplugues li va bé el 24....

----- Missatge reenviat de embatamoviments.net -----
    Data: Tue, 15 Jan 2008 18:23:06 +0100
       De: embatamoviments.net
Respondre-A: embatamoviments.net
  Assumpte: RE: propostes?!?! festival de l'amor
     Per a: baixllobregatasetmanaridirecta.info

Molt bé doncs,

Jo proposo dijous 24 de Gener a les 20.00h a la Teteria de Sant Feliu.
Més concret impossible.

Algun adepte? algun detractor?

Xavi (Corbera)

>  Ei,  Jo proposo entre setmana qualsevol dia a partir de les 20 h menys
> dilluns i dimarts i els cap de setmana, dissabte o diumenge per la
> tarda, a la teteria india de Sant Feliu.  Ho compreu?  A veure si hi ha
> sort  Xavi

> From:  /baixllobregatasetmanaridirecta.info/
> To:  /baixllobregatllistaamail.moviments.net/
> CC:  /embatamoviments.net,
> entrevistaasetmanaridirecta.info,xaviermj1976ahotmail.com,
> distribucioasetmanaridirecta.info/
> Subject:  /propostes?!?! festival de l'amor/
> [...]

----- Fi del missatge reenviat -----

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista