[infobaix] festival de l'amor!!

entrevistaasetmanaridirecta.info entrevistaasetmanaridirecta.info
Dil Gen 7 11:56:21 CET 2008

buenas,

si és entre setmana, hauria de ser al vespre: a partir de les 20 hores.
a mi m'aniria una mica millor dilluns o dimarts, ja que els dimecres
vaig a la reunió general de redacció a Barcelona. i també millor el 14
o 15 que no més tard, però això ja no és tan important.

evidentment, també em va millor sant feliu.
(sóc un nouvingut al Baix, i no conec gens Esplugues ni Cornellà!)

salut,
sergio

xavi martí <xaviermj1976ahotmail.com> ha escrito:

>  Hola,  A mi em va bé quedar qualsevol cap de setmana de les dates
> proposades a Sant Feliu o a Molins de Rei aniria perfecte.  Xavi.
> -------------------------
> From:  /baixllobregatasetmanaridirecta.info/
> To:  /baixllobregatllistaamail.moviments.net/
> CC:  /entrevistaasetmanaridirecta.info,
> distribucioasetmanaridirecta.info,xaviermj1976ahotmail.com,
> embatamoviments.net/
> Subject:  /festival de l'amor!!/
> Date:  /Fri, 04 Jan 2008 17:10:34 +0100/

> Las mejores tiendas, los precios mas bajos, entregas en todo el
> [...]

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista