[infobaix] reunió del 5 de març, on?

entrevistaasetmanaridirecta.info entrevistaasetmanaridirecta.info
Div Feb 22 12:51:05 CET 2008

Buenas,
sóc el Sergio Picazo, de la Indirecta i de Sant Feliu.

Així doncs, ens trobaríem aquesta vegada a Cornellà, no?
On serà exactament? Si podeu posar un mapa adjunt o indicar bé el lloc on
quedem us ho agrairé doncs no conec gaire res de Cornellà.

Algú podria fer un breu resum de la reunió de Sant Feliu?
Potser podem fer el resum directament a la reunió de Cornellà...
Es va concretar alguna cosa o va ser una presa de contacte?

Molaria crear una estructura més o menys ferma de corresponsalia de la
Directa al Baix Llobregat i buscar una persona per poble com a mínim. Serà
dificil, però jo crec que en tots els pobles hi ha moguda i algú amb ganes
d'escriure sobre els problemes del lloc on viu. No creieu?

Ara mateix, veig que hi ha gent a Esplugues, Sant Feliu, Molins i El Prat.
És així? Hi ha gent de Cornellà, Sant Just o algú dels pobles de més cap
al nord del Baix Llobregat? Coneixem o podríem convidar algú d'aquests
llocs a la reunió? Jo no conec ningú! Sóc nou al Baix Llobregat i a la
corresponsalia. Per això no tinc ni idea i potser estic parlant per
parlar.

Ens seguim parlant,
salut,

sergi