[infobaix] nova proposta de reunió

baixllobregatasetmanaridirecta.info baixllobregatasetmanaridirecta.info
Div Feb 1 12:17:05 CET 2008

hola!!

missatge del sergio picazo (st feliu):

Per mi quedar abans cap problema, però m'aniria molt millor la setmana
següent, és a dir entre el 12 i el 16 de febrer, més que res perquè
abans estic d'examens"

No sabia que hi havia una reunió plantejada pel 5 de març.

Al Xavi Martí, de Molins, ja li va bé el dijous 14 de febrer.
A mi, tb.
La proposta seguiria sent DIJOUS 14 de febrer a la Teteria India de
Sant Feliu.

Jo crec que ens hem de trobar, encara que siguem pocs.
No és cap problema si som pocs. Som els que som!

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista