[infobaix] trobada baix llobregat!

revistaaentrebastidors.info revistaaentrebastidors.info
Dma Oct 16 11:45:47 CEST 2007

hola!!

hi ha qui proposa el dimarts 23 a les 20h a la bankarota de kny

el xavi de corbera diu q pot qualsevol dia d'aquella setmana menys
divendres també. Pel què fa als horaris m'aniria bé cap al vespre, cap
a les vuit??? més o menys. Pel lloc, ja direu vosaltres.

i jo, dsd esplugues, dic q el dimarts a les 20h està bé!!

chau

--
entrebastidors, la revista precària de la vila d'esplugues de llobregat
www.entrebastidors.info

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista